Kaj je optimizacija spletnih strani?
Optimizacija spletnih strani pomeni pospešitev, izboljšavo ali posodobitev vaše obstoječe spletne prezentacije ali trgovine za doseganje standardov, ki jih narekujejo spletni brskalniki. Dobro optimizirana spletna stran bo posledično bolje uvrščena med zadetki iskanja ključne besede v brskalnikih. Če želite efektivno predstaviti podjetje ali prodati izdelek, potem morate prav zagotovo biti uvrščeni na prvo mesto v brskalniku. 89% ljudi avtomatsko izbere prvi zadetek in če ga ta stran ne prepriča se bo vrnil med iskanja ter izbral drugega in tako naprej.
Dandanes je to eden izmed najbolj pomembnih faktorjev za dobro uvrstitev spletnega mesta na brskalnikih - dobro optimizirana spletna stran = višja mesta na iskano ključno besedo.
Za optimizacijo spletne strani je potrebno poskrbeti že ob izdelavi in pomisliti na to kaj vse bo morda potrebno v prihodnosti nadgraditi. Dobro optimizirane spletne strani imajo veliko besedila, jasno napisano kaj so in kaj ponujajo, veliko slik za dobro predstavitev obiskovalcu – ob tem pa so hitre, pregledne in enostavne za uporabo ter primerne za indeksiranje s strani brskalniških robotov.
Kdo potrebuje optimizacijo spletnih strani?
Optimizacija spletne strani ali SEO je za vsakega, ki si želi s svojo spletno stranjo dosegati višja mesta v brskalnikih, tudi za vse tiste ki imajo predstavitvene strani za podjetja in se jim ta ne pojavlja med prvimi zadetki na njihovo glavno ključno besedo.
Vsak ki želi povečati promet na spletni strani mora najprej narediti optimizacijo spletne strani, saj si bo s tem povečal kvaliteto domene, ki bo posledično dvignila stran na višje pozicije v brskalnikih in bo tako bolj viden uporabnikom.
Kaj je najbolj pomembno pri optimizaciji spletnih strani?
Pomembni faktorji so:
- hitrost spletne strani
- kvaliteta vsebine
- kvantiteta vsebine
- optimizacija vsebine za brskalnike
- uporabniška izkušnja
- preglednost strani
- kvaliteta slik
Pri vsem zgoraj naštetem je potrebno paziti, da se osredotočimo na tisto kar je za našo stran najbolj primerno in bo dejansko pripomoglo k zvišanju pozicije v spletnih brskalnikih. Pametno si je tudi postaviti načrt kako se lotiti optimizacije in kaj je potrebo najprej optimizirati, da se lahko skozi proces lažje orientiramo.
Vedno lahko pred začetkom optimizacije spletne strani najprej preverimo kako je stran uvrščena s pomočjo orodij za pregled strani, ki jih najdemo na spletu. Med analizo se hitro ugotovi ali je na strani potreben večji poseg in dodaten pregled spletnega mesta ali pa je potrebno optimizirati le manjši del spletne strani.
Strani, ki se morajo optimizirati:
- pristajalna stran
- naslovna stran
- izkušnja nakupa (košarica, blagajna in zaključek nakupa)
To so ključne strani pri vsaki spletni trgovini na katere se je potrebno osredotočiti in jih optimizirati po najboljših močeh. Vrednost investicije v optimizacijo spletnih strani je zanemarljiv v primerjavi s potencialnim izplenom, ki ga pridobimo preko nje.